Aneta Bogdan (Brandient): "mai bine un brand viu care se mai impiedica din cand in cand, decat un brand mort care nu relationeaza"

Prima parte a conferintei Marketing B2B, ce a avut loc astazi la Athenee Palace Hilton Bucuresti, a avut ca subiect principal de discutie diferentierea pe pietele business to business. In acest mediu al comunicarii aflat in continua schimbare, companiile sunt nevoite sa caute noi solutii de diferentiere si de castigare de noi clienti. Aceasta a fost si tema primului speaker, Aneta Bogdan, Managing Partener Brandient, aceasta fiind urmata de Chris Liassides, Superior Lector in Marketing and Management & Operations Management, care a prezentat trei studii de caz ilustrative adaptarii tacticilor de B2C la B2B. Primul panel a fost incheiat de Lorand Balint, Partner Platypus Group si profesor asociat la Cannadian MBA Program, care a vorbit despre avantajele pe care le ai cunoscandu-ti cat mai bine clientii directi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related