Jean Valvis (AQUA Carpatica): Suntem intr-o tara cu izvoarele nemaipomenit de bune, insa cu un cadru legal foarte permisiv

Jean Valvis (AQUA Carpatica): Suntem intr-o tara cu izvoarele nemaipomenit de bune, insa cu un cadru legal foarte permisiv

Natura face ceva excelent in Carpati. Din muntii Carpatilor natura face un miracol, un diamant, sunt cuvintele lui Jean Valvis (Presedinte, AQUA Carpatica) in legatura cu brandul sau, AQUA Carpatica. De curand, Jean Valvis a demarat o campanie menita sa schimbe Legea Apei din Romania, care permite o limita maxima admisa pentru nitrati de 50 mg/l, pe cand in cazul bebelusilor si copiilor, pediatrii recomanda cel mult 10 mg/l, iar in randurile urmatoare ne povesteste despre acest demers.

SMARK: Ce transmiteti consumatorilor prin campania de strangere de voturi pentru modificarea Legii Apei?

Jean Valvis: In ceea ce priveste campania de votare a Legii Apei, cea mai mare problema a fost de ordinal moral, etic. Avem dilema urmatoare: daca spuneam, cum am si facut, "Sustinut de AQUA Carpatica" era pericolul sa cream imediat impresia ca este un demers pur comercial si sa fie neglijat faptul ca este vorba de o campanie cu caracter de informare sociala, de constientizare a consumatorului. In schimb, daca alegeam ca aceasta campanie sa nu fie deloc branduita, atunci am fi avut o adevarata critica bine fondata deoarece s-ar fi putut crede ca ne ascundem in spatele acestui demers fara sa avem curajul sa o spunem. Era mai usor, dar reprosul ar fi fost pe veci si ar fi fost o greseala care tine de etica. Am ales sa spunem ca actiunea este sustinuta de AQUA Carpatica, chiar daca acest lucru poate infrana raspandirea ei pe internet. Am ales sa spunem de la inceput, sa fim transparenti, sa fie o campanie deschisa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related