KFC a strans 80.220 lei in cadrul campaniei World Vision, "Eu cum ajung la scoala?"

Lantul de restaurante KFC si World Vision Romania au reusit sa stranga prin campania "Eu cum ajung la scoala?", desfasurata in perioada ianuarie – martie 2012, suma de 80.220 lei, bani care vor fi utilizati in vederea achizitionarii unui microbuz scolar pentru 150 de copii din comuna vasluiana Rebricea, anunta un comunicat de presa Rogalski-Grigoriu.

Actiunea a fost derulata in toate restaurantele KFC din tara, fiind semnalata prin intermediul flyer-elor si afiselor din restaurante. Mecanismul campaniei a constat in achizitionarea de catre donatori a unor magneti in valoare de 5 lei. Astfel, timp de trei luni, angajatii restaurantului au promovat acesti magneti in randul clientilor, incurajandu-i sa sustina cauza celor 150 de copii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related