Nestle a cumparat unitatea de baby food a Pfizer cu 11,85 miliarde de dolari

Nestle a fost de acord sa cumpere divizia de alimente pentru copii Pfizer cu 11,85 miliarde de dolari, cu scopul de a-si creste cota pe piata in China  si de a stimula depasirea rivalului sau francez Danone, potrivit Marketing Magazine.

Achizitionarea diviziei, anuntata astazi, 23 aprilie, va ajuta in mod particular la stimularea vanzarilor in China, unde compania a pierdut din cota de piata in ultimii cinci ani odata cu retragerea a doua tipuri de lapte praf Neslac, ca urmare a preocuparilor ca acestea ar contine o contitat insemnata de iod.

Paul Bulcke, director executiv Nestle, a declarat: "Pfizer Nutrition este o potrivire strategica excelenta, iar aceasta achizitie subliniaza angajamentul nostru de a fi lider mondial in nutritie, sanatate si wellness. Combinarea entitatilor ne va permite sa ne aprofundam angajamentul fata de consumatori, oferindu-le o gama mai larga de alimente nutritive pentru a le asigura copiilor lor un start sanatos pentru o viata sanatoasa".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related