La Fantana desfasoara proiectul de reducere a consumului de energie "Economisesti, zambesti, salvezi!"

La Fantana a demarat incepand cu luna aprilie 2012 proiectul de responsabilitate sociala "Economisesti, zambesti, salvezi!", prin comunicarea dispozitivului Power Down, realizat special pentru watercoolere si purificatoare prin care clientii pot economisi bani si energie, reprezentand aproximativ 4,8 euro/luna pentru fiecare watercooler. Din incasarile dispozitivului, compania va sustine proiectele Asociatiei Sport pentru Viata, infiintata acum 6 ani de Gabriela Szabo, potrivit unui comunicat de presa al companiei.

Prin intermediul acestei campanii, La Fantana doreste sa constientizeze clientii de consumul de energie irosit de watercoolere si purificatoare, atunci cand acestea nu sunt folosite, precum noptile sau perioadele nelucratoare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related