Brands & Communities: Bune practici in comunicarea cu comunitatile din social media

Brands & Communities: Bune practici in comunicarea cu comunitatile din social media

Oana Nedelea, Social Media Strategist la G2 Romania, a fost cel de-al patrulea speaker Brands & Communities, oferind o abordare a comunitatilor din punct de vedere al social media.

Ce pare o comunitate? "Un grup de oameni care sustin un brand in schimbul unor beneficii", insa comunitatile inseamna mai mult, "oamenii sunt acolo pentru ca impartasesc niste idei, valori". De aceea brandul trebuie sa fie unul dintre ei, sa coboare din turnul de fildes si vorbeasca direct cu oamenii. "In mod normal brandul are cea mai multa putere, dar in realitate oamenii au aceasta putere. Insa asta trebuie vazuta ca o oportunitate, nu o amenintare", a spus Oana.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related