Brands & Communities: Stefan Chiritescu (Graffti BBDO) despre ce conteaza cel mai mult intr-o comunitate

Brands & Communities: Stefan Chiritescu (Graffti BBDO) despre ce conteaza cel mai mult intr-o comunitate

"Dupa 200 ani de comunicare ajungem la ceva la care cu totii vrem sa participam". Asa si-a inceput Stefan Chiritescu (Head of Strategy, Graffiti BBDO) prezentarea in cadrul conferintei dedicata comunitatilor de brand SMARK KnowHow – Brands & Communites.

Pentru Stefan conteaza cel mai mult gradul de implicare intr-o comunitate, nu numarul unic de vizitatori, cuvintele cheie folosite in forumuri sau feedback-ul pentru R&D.

Stefan spune ca important intr-o comunitate nu este sa ne uitam unii la altii, ci sa ne uitam cu totii in aceeasi directie. Un exemplu in aceest sens dat de Stefan este echipa Liverpool, un brand care al carui pamant de sub gazon este folosit pentru inmormantarea fanilor. "Cred ca este vorba de engagement", spune el.

Un alt exemplu dat de Stefan a fost grupul Drumul Taberei de pe Facebook, care a avut o dinamica aparte atat in online cat si in offline. Grupul si-a inceput activitatea in 2010 cand cineva a inceput sa posteze poze vechi din aceasta zona din Bucuresti, reusind sa coaguleze 10.000 oameni intr-o saptamana, ajungand ca in prezent sa faca parte dintr-un ONG care este partener al Primariei Sectorului 6.

"Eu cred ca brandurile in sine creaza nevoi. Nu am avut niciodata nevoia de iPad, cineva ne-a creat-o.", a spus Stefan. In incheiere, Stefan spune ca oamenii au puterea, iar noi trebuie sa invatam sa ascultam, sa fim parte din comunitate, nu stapanul ei, si, cel mai important, sa identificam membrii comunitatii.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related