Conferinta Brands & Communities s-a incheiat cu Costin Radu, Managing Partner The Geeks, care a punctat o serie de DOs and DON'Ts pentru paginile de brand de pe Facebook, o mare parte dintre acestea rezultand atat din propria sa experienta, pentru ca "95% din campaniile pe care le facem au cu siguranta o componenta de social media, in special pagina pe Facebook", cat si a unor informatii relevate de un studiu realizat de The Geeks in perioada februarie - martie 2012 pe un esantion de 1.591 de respondenti, 55,4% femei, 44,6% barbati, preponderent tineri.
1. Primul Do expus de Costin a fost: Fa-ti o pagina de brand pe Facebook! Insa, a precizat el, o astfel de initiativa nu este aplicabila oricarui brand, existand branduri ale caror consumatori sau potential consumatori nu sunt prezenti pe Facebook. De ce sa iti faci pagina de brand pe Facebook? Pentru ca, asa cum reiese din studiul The Geeks, 63,4% dintre utilizatori isi petrec intre 1-5 ore pe zi pe Facebook, iar numai 19,2% stau mai putin de o ora pe zi. In termeni de frecventa a intrarilor pe Facebook, studiul a aratat ca 92% intra zilnic, iar 5,5% o data la doua zile. In ceea ce priveste intervalul orar, cel mai popular este intervalul 18:00 – 22:00; urmat de 14:00 – 18:00 si 10:00 - 14:00. Un alt aspect relevant unui brand care isi gandeste strategia de intrare pe Facebook este acela ca 21,4% dintre utilizatori nu dau niciodata Like la doua pagini de brand din aceeasi categorie.