Vanzarile Gruppo Campari au crescut cu 9,6% in 2011

Vanzarile totale ale grupului Campari-Milano S.p.A au fost de 1,274.2 milioane de euro in 2011, aratand o crestere de 9,6%, si o crestere organica de 8,8%.

Marja bruta a crescut la 734.6 milioane de euro, in crestere cu 10,2%, iar marja bruta, dupa publicitate si promovare a crescut cu 9% la 505.5 milioane de euro (6,5% crestere organica), sau 39,7% din vanzari.

Publicitatea si promovarea grupului a crescut cu 12,8% la 229.1 milioane euro.

EBITDA a ajuns la 325.8 milioane de euro, o crestere de 10,3%, in timp ce EBIT a ajuns la 295.5 milioane euro, o crestere de 9,7%.

Costurile nete de finantare pentru 2011 au fost de 43.2 milioane euro, o crestere de 5.7 milioane euro in 2010.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related