Malina Titirez (Exact Cercetare si Consultanta) despre studiile de customer satisfaction

Malina Titirez (Client Service Director, Exact Cercetare si Consultanta) ne vorbeste despre studiile de customer satisfaction, intervalul de timp la care sunt solicitate acestea, ce urmaresc, tipologia lor, evolutia cantitativa si proprietary tools.

Tipologia studiilor de customer satisfaction oferite
Exact Cercetare si Consultanta realizeaza o paleta larga de studii de customer satisfaction, in functie de metodologia de culegere a datelor (PAPI, CATI, online), de amploarea studiului (studii strategice ample sau studii restranse, cu focus pe un set limitat de touchpoint-uri, procese sau zone de performanta), de targetul investigat (B2B sau B2C).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune


Comentarii

Claudia Lungu
acum 12 ani
Exact Cercetare si Consultanta o firma falita,care nu este in stare sa-si indeplineasca obligatiile.Pe cand stimabilo un articol despre cum ai realizat proiectul NEWS SITE - Beta Testing? Despre cum sa te mentii pe piata prin minciuni si inselaciuni?
Andrei Vlad
acum 12 ani
Am participat si eu la acest studiu si a fost destul de interesant, personal nu am avut nici o problema. Necesita totusi ceva timp terminarea testului si e drept ca nu a fost asa de simplu cum parea la inceput. In rest toate bune si frumoase, oamenii au fost chiar intelegatori cu mine si mi-au reaminti de cateva ori ce am de facut.

Vlad



Branded


Related