Poate ca multi dintre noi isi imagineaza Avon drept o companie "roz", ai carei pereti sunt impregnati cu un miros puternic de parfum Little Black Dress, unde angajatele, doar femei, imbracate in costume roz, rimelate cu SuperShock Max, rujate cu Ultra Colour Rich 24K Gold si cu unghiile perfect colorate, isi scot din posetele roz telefoanele accesorizate cu brelocul roz al campaniei de prevenire a cancerului la san. Am putea asocia cu usurinta birourile Avon cu cele ale revistei de fashion Quality din filmul Funny Face cu Audrey Hepburn in rolul principal. Colorat si impecabil pana in cel mai mic amanunt. Insa lucrurile nu stau chiar asa. Feminitatea este intr-adevar prezenta, insa nici pe departe atat de exagerata. Trofee, mentoring, sesiuni de Work Life Balance sunt doar cateva dintre lucruile de care angajatii Avon au parte. Cel putin asa reiese din cele povestite de Raluca Kisescu (Senior Manager Commercial Marketing pe Romania si Moldova), Roxana Dobrescu (Senior HR Business Partner Avon) si Bogdan Berdacovici (PR & Advertising Avon) in materialul pe care il puteti citi mai jos.
[La Birou] AVON: 350 de angajati cu nivel de satisfactie si engagement de 84%
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare