Dupa schimbarile din luna martie in ceea ce priveste designul si structura editoriala, SMARK, platforma editoriala dedicata profesionistilor de marketing din Romania, accentueaza noua pozitionare prin lansarea unei campanii de imagine. Campania este declinata pe mai multe medii: radio, print si online, inclusiv social media, si se va desfasura timp de o luna.
Headline-ul campaniei este Marketingul inseamna oameni. Suntem aici ca sa le spunem povestea si pleaca de la premisa ca marketingul, dincolo de cifre si rapoarte, poarta semnatura celor care il fac, a marketerilor care sunt trup si suflet alaturi de branduri. SMARK le ofera acestora si pasionatilor de marketing un loc de intalnire in care sa isi comunice actiunile, sa afle cele mai recente informatii si trenduri din industrie, precum si actiunile competitiei, sa gaseasca inspiratie si modele de urmat, formand o adevarata comunitate.
„Marketingul este despre tot ceea ce se intampla dincolo de cifre, cote de piata, extensii de brand s.a., este povestea din spate, construita de oameni pasionati de ceea ce fac”, spune Ioana Dogaru, consultant strategie de marketing si comunicare SMARK. „Iar SMARK este legatura dintre ei si aceste povesti, pentru ca cine altcineva ar putea sa scrie mai bine decat cei care sunt in contact direct, zi de zi, cu oamenii din aceasta industrie?”.
Creatiile surprind cateva dintre observatiile facute de editorii SMARK din interactiunile cu marketeri, ganduri din spatele unor actiuni punctuale din job-ul de marketer, de la lansarea unui nou produs, pana la regasirea lui la raft sau la intalnirea cu consumatorul.
„Noile rubrici SMARK ne-au conturat o imagine mult mai nuantata despre cei din spatele rezultatelor pe care le anuntam zi de zi in stirile despre industrie. Sectiuni ca BrandLife sau Dupa 6 ne-au dezvaluit marketeri care sunt atat de conectati la brandurile pe care lucreaza incat ajung sa le vada ca pe propriii copii, sa fie afectati la nivel personal de fiecare moment din viata marcilor pe care le dezvolta. Mai mult decat o publicatie de business, SMARK vorbeste despre marketing si branduri, li se adreseaza celor care vor sa inteleaga mai mult decat ceea ce se vede la raft si decat rapoartele trimestriale, si ni s-a parut natural ca acesta sa fie punctul central al campaniei”, spune Sonia Ardelean, coordonator editorial SMARK.
Campania a fost dezvoltata intern de echipa SMARK, cei care inteleg, scriu despre si interactioneaza zi de zi cu publicul tinta: Sonia Ardelean – coordonator editorial SMARK, Marin Preda – Business Developer Blue Idea, Ioana Mihai – Editor SMARK & IQads, Livia Plamadeala – Art Director, Ioana Dogaru – consultant strategie marketing si comunicare SMARK, Adriana Lungu – Business Developer Blue Idea.
Dintre executiile campaniei:
- spot radio "Brand Manager"
- spot radio "Supermarket"
- vizualuri
SMARK este o sursa de knowledge, o platforma de informare si consultanta in industrie pentru membrii comunitatii locale de marketing: publishing, evenimente de profil, rapoarte de cercetare in sistem sindicalizat etc.
SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de advertising.