Tarom premiaza cele mai votate suveniruri prin campania "Valiza cu suveniruri"

Tarom desfasoara in perioada 4 mai – 4 iulie campania "Valiza cu suveniruri", provocand participantii sa se inregistreze pe site, sa incarce o fotografie cu suvenirul si sa spuna povestea respectivului obiect.

Cele mai votate sase poze si descrieri ale acestora sunt premiate cu bilete de avion pentru una dintre rutele: Bucuresti - Roma – Bucuresti, Bucuresti - Viena – Bucuresti, Bucuresti - Bruxelles – Bucuresti, Bucuresti - Istanbul – Bucuresti, Bucuresti - Londra – Bucuresti si Bucuresti - Budapesta – Bucuresti.

De asemenea, fiecare persoana care isi face cont Flying Blue are posibilitatea de a castiga unul dintre cele 3 memory stick-uri zilnice, sau unul dintre cele 3 premii zilnice a cate 1000 de mile Flying Blue fiecare. In plus, votantii pot castiga, in fiecare zi de vineri, o macheta de avion.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related