Samsung desfasoara anul acesta programul educational "Da viata ideilor tale!", parte a campaniei "Trends of Tomorrow"

Samsung Romania desfasoara anul acesta programul "Da viata ideilor tale!", parte a campaniei educationale "Trends of Tomorrow", inceputa anul trecut, ce are ca scop sustinerea dezvoltarii personale si orientarii profesionale a tinerilor din clasele terminale de liceu, anunta un comunicat de presa Nicola Porter Novelli.

Pentru a se inscrie in concurs, tinerii trebuie sa completeze, pana pe 10 iunie 2012, testul de personalitate "Red Green Blue" din TAB-ul special de pe pagina oficiala de Facebook a campaniei – Trends of Tomorrow. Dupa completarea aplicatiei, fiecarui aplicant i se atribuie una dintre cele 3 culori simbolizand tipuri diferite de personalitate, in baza acestor clasificari, participantii putand forma echipe complete, care sa contina toate cele trei culori, cu care vor intra in concursul de proiecte intr-unul din domeniile pe care si le aleg.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related