Vineri, 11 mai, in cladirea Avon, the Beauty & Business Center de pe strada George Enescu, nr. 36-40, unde Avon a debutat pe piata din Romania, Razvan Diratian, Director General Avon Romania si Moldova, a invitat jurnalistii la un mic dejun unde a pus pe masa raspunsuri la orice intrebare despre business-ul Avon din cei 10 ani sarbatoriti in acest an.
Cum va recupera Avon scaderea de 5% inregistrata anul trecut
Razvan Diratian: Depinde foarte mult de evolutia pietei. In momentul de fata Euromonitor, sursa principala de date, da o crestere a pietei in jur de 3%, crestere care nu se simte la acest moment. Asteptarile cele mai mari le avem de la cea de-a doua parte a anului, trimestrul trei si patru. De cand a inceput criza am incercat sa ne facem planul de business cat mai flexibil. Din acest motiv suntem in momentul de fata pregatiti si pentru o scadere de piata, care poate sa fie si mai mare de 5%, dar si de o crestere. Avem cumva actiuni planificate sa ajute strategia sa mearga chiar si daca va exista o scadere. Iar in cazul in care va exista crestere si potential, in momentul acela vom putea activa diverse actiuni pe care le avem deja pregatite. De cel putin trei ani lucram cu un worst-case scenario. Business Plan-ul a fost construit pe o varianta optimista si pe una pesimista. Piata in momentul acesta ne obliga foarte tare sa lucram in acest mod.