Adrian Popescu (Radio Guerrilla): Daca nu as fi marketer, as vrea sa fiu hangiu

Adrian Popescu (Radio Guerrilla): Daca nu as fi marketer, as vrea sa fiu hangiu

"Abordarea mea este totala. Daca ma apuc de ceva, acel ceva este parte din mine", spune Adrian Popescu (Director Marketing si PR, Radio Guerrilla) despre relatia lui cu marketingul. Insa cum este el in afara biroului? Despre aceasta, precum si despre pasiunea lui pentru gravurile cu Bucurestiul vechi, National Geographic sau Red Bull, dorinta de a fi hangiu, felul in care l-a influentat copilaria si despre cum un an tine de la Craciun la Craciun si nu de la 31 decembrie pana la 31 decembrie, ne-a povestit Adrian intr-o nota comica presarata, pe alocuri, cu sarcasm.

Dragostea pentru radio si gravurile cu Bucurestiul vechi
Adrian a lucrat in radio pentru ProFM si KissFM, iar de 7 ani face marketing pentru Radio Guerrilla. Se declara pasionat de ceea ce face si spune ca are radioul permanent in minte. Ce ii place in acest domeniu? "Din pozitia pe care o am eu ma pot exprima public cumva, prin ceea ce fac in marketing la Radio Guerrilla, sunt si raman tot eu. Asta este cel mai important lucru. Crezurile mele capata concretete in demersurile, campaniile, initiativele, in ceea ce facem noi la Radio Guerrilla. Practic, radioul asta suntem noi. Asta imi place. Nu ma contrazic ca om. Altfel, lumea asta a radioului este o lume foarte frumoasa si aparte, nu prea ai cum sa intelegi, trebuie sa lucrezi in radio ca sa vezi cum e. Este o atmosfera anume, oamenii sunt altfel, lumea zambeste, e deschisa, e ca in liceu, numai ca suntem putin mai atenti si mai responsabili", spune Adrian.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related