Brandul Peris are o traditie de aproape 50 de ani in cresterea porcinelor si comercializarea produselor din carne, insa de curand brandul a inceput un proces de rebranding, proces evidentiat si printr-un nou concept de magazin de desfacere a produselor. Despre acestea, precum si despre tipologia consumatorilor brandului, tipuri de produse comercializate si campanii de CSR in care se implica un brand de produse din carne, ne-a vorbit Cristina Norocel (Director Marketing si Comunicare, Grupul REINVENT- Holding ce detine productia si distributia brandului Peris).
SMARK: Stim ca Peris e prezent pe piata de mai mult de 40 ani. Ce s-a intamplat in aceasta perioada?
Cristina Norocel: Povestea porcului de Peris incepe in anul 1963, cand, intre lacul Snagov si raul Ialomita, a fost edificata, cu sprijinul englezilor, ferma de porci de la Peris. In anul 1970, a fost initiata activitatea de cercetare, prin crearea Statiunii Centrale de Cercetare pentru Cresterea Porcinelor, iar in anul 1981 a fost infiintat Institutul de Cercetare si Productie pentru Cresterea Porcinelor Peris, prin inglobarea a sapte complexe de selectie.
Comentarii
Unul dintre domeniile in care activeaza grupul Reinvent este acela al preluarii si reorganizarii societatilor comerciale. Asemenea situatii implica operatiuni complexe de gestionare a datoriilor, insotite de tensiuni la nivelul tuturor factorilor implicati: actionari si angajati ai companiilor preluate, furnizori, colaboratori, angajati si parteneri proprii.
Nu trebuie sa-si inchipuie nimeni ca Reinvent Consulting va veni cu valizele pline de bani pentru a acoperi datoriile celor care au adus companiile in pragul falimentului, uneori cu buna stiinta. Mai ales atunci cand este vorba de bunuri si produse supraevaluate. Nu avem si nici nu vom plati asemenea datorii. Nu vom fi complici la asemenea escrocherii.