Pe 27 iunie va avea loc Marketing Research 2012, cea de-a treia editie a evenimentului SMARK KnowHow dedicat industriei locale de research, singurul de acest gen din Romania.
Pornind de la nevoia de a oferi subiecte relevante in contextul de piata actual, evenimentul va puncta cateva aspecte esentiale pentru profesionistii in marketing in ceea ce priveste cercetarea de piata din Romania: research-ul online si shiftul instrumentelor calitative si cantitative catre aceasta zona, trenduri si noi tipologii de consumatori, precum si de motivatii de consum, dezvoltarea comunitatilor de research, netnografia si nu in ultimul rand shopper retail.
In acest context, SMARK invita agentiile de research, dar si reprezentantii agentiilor de ATL sau ai departamentelor de research din companii de tip client sa trimita catre Adriana Lungu ([email protected]) propuneri de continut relevant pentru includerea acestora in cadrul programului evenimentului. Cele mai interesante dintre propunerile trimise pana la data de 30 mai 2012 vor fi selectate si incluse in agenda evenimentului. De asemenea, sunt incurajate propunerile de subiecte in afara celor deja stabilite in programul conferintei, in masura in care acestea se afla in aria de interes a evenimentului si in care pot prezenta directii de dezvoltare pentru industria locala de research (ex: micro trenduri despre research, tipologii de consumatori, dezvoltarea de instrumente de analiza etc)
SMARK KnowHow reprezinta seria de evenimente de marketing organizate pe diferite teme de interes pentru marketeri care vor acoperi, in 2012, o gama larga de preocupari din aria lor de responsabilitate. Marketing Research 2012 este cel de-al treilea eveniment organizat sub aceasta umbrela anul acesta, dupa Brands & Communities, care a avut loc pe 26 aprilie si Brand Activation Strategy, care se va desfasura pe 15 iunie.
SMARK este o sursa de knowledge, o platforma de informare si consultanta in industrie pentru membrii comunitatii locale de marketing: publishing, evenimente de profil, rapoarte de cercetare in sistem sindicalizat etc. SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de advertising