Pe 15 iunie are loc Brands Activation Strategy, un nou eveniment SMARK KnowHow organizat pentru profesionistii de marketing din Romania. Brands Activation Strategy este dedicat intelegerii modului in care brandurile depun eforturi pentru a construi o relatie puternica cu publicul tinta prin intermediul activarilor de brand, de la definirea platformelor de comunicare pana la implementarea efectiva a activarilor, fie ca este vorba de campanii de imagine, promotii sau asocieri de tip sponsorship.
Venind in sprijinul marketerilor care isi doresc sa inteleaga cum anume trebuie sa abordeze corect subiectul activarilor de brand, evenimentul este structurat in 3 paneluri care aduc laolalta oameni cu experienta din mai multe zone de expertiza: cercetare de piata, strategie de marketing, advertising, media, evenimente, etc.
Panelul introductiv este dedicat intelegerii abordarii strategice a activarilor de brand, pornind de la definitia subiectului data de fiecare dintre invitati, trecand prin verticala procesului de gandire a unei activari - de la stabilirea obiectivelor strategice ale activarii, a platformei de comunicare si pana la alegerea tacticilor si a celui mai eficient mix de canale media pentru atingerea obiectivelor de marketing.
Panelul aduce fata in fata reprezentanti ai companiilor implicate in gandirea acestor tipuri de strategii, profesionisti care au conceput, implementat si gestionat strategii de activare a brandurilor din mai multe zone de expertiza si domenii de activitate. Astfel Sorel Radu (Owner, eResearch), Oana Davidoglu (Personal Care Category Marketing Manager, Unilever), Razvan Capanescu (Creative Director, Publicis), Andrei Jianu (Communication Planner, Zenith Media), Monica Tanasoiu (Client Service Director, Mercury 360) si Camelia Popescu ( Advertising Manager – Cora Romania) vor vorbi despre ceea ce reprezinta activarile de brand ca parte din strategia de marketing sau de business a unui brand, despre cum se construieste o legatura durabila cu publicul tinta si despre diferitele roluri pe care le au fiecare dintre actorii implicati in crearea acestei relatii: agentie de research, client, agentie de creatie, agentie BTL, respectiv agentie de media.
Cel de-al doilea panel al conferintei face pasul de la strategie la implementare, exemplificand diferitele abordari si canalele de comunicare folosite in targetarea publicului tinta: in-store, online, sponsorship de evenimente, neconventional sau strategie integrata. Vor fi prezentate exemple recente de succes ale unor branduri din Romania care activeaza pe diverse piete, cu ajutorul invitatilor Dan Burlacu (Consultant de Trade Marketing & Distributie), Razvan Opran (Owner, The Mission), Petronela Ionescu (Brand Communication Director, Leo Burnett), Razvan Matasel (Managing Partner, Arsenoaiei & Matasel), Adrian Alexandrescu (Managing Partner, Interactions).
Ultimul panel al conferintei are un format special, de debate, aducand fata in fata reprezentanti de agentii de research, clienti, agentii BTL si de media, oameni de strategie de marketing si comunicare, pentru a dezbate rolul activarilor de brand in strategia generala de marketing si modul in care acestea reusesc sa creeze engagement si, mai mult, sa il transforme in actiuni pentru rezultate optime pe termen lung, atat in construirea capitalului de imagine al brandurilor, cat si in cresterea vanzarilor.
Vor vorbi despre cele mai relevante lucruri invatate din experienta acumulata in activarile de brand, prin perspectiva rolului pe care il au in strategie si implementare: Andrei Iordache (Client service / Business development, Daedalus Millward Brown), Simona Panait (National Marketing Manager, Coca-Cola HBC Romania), Ioana Mucenic (Managing Partner, Pastel Age), Marilena Gheorghe (Client Service Director, Grup Sapte), Rares Pivniceru (Communication Manager, Zenith Media).
Informatii complete despre eveniment si despre inscriere sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 7 iunie este disponibil un pret de tip early bird.
Brands Activation Strategy este un eveniment organizat sub umbrela SMARK KnowHow. Partenerii evenimentului sunt Agrafa, The Money Channel, Money.ro, Realitatea.net, BestJobs, Magazinul Progresiv, IQads si sustinut de Radio Guerrilla.
SMARK este o sursa de knowledge, o platforma de informare si consultanta in industrie pentru membrii comuniatii locale de marketing: publishing, evenimente de profil, rapoarte de cercetare in sistem sindicalizat etc. SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de advertising.