Pirelli a lansat cartea de bucate "Miles & Meals"

Pirelli a lansat inaintea Marelui Premiu al Principatului Monaco o carte de bucate, "Miles & Meals", iar cu aceasta ocazie Jenson Button si Romain Grosjean s-au intrecut intr-o cursa culinara, fiind arbitrati de Paul Hembery, directorul de motorsport al firmei italiene, informeaza un comunicat emis de BDR Associates.

"Miles & Meals", carte in editie limitata, a fost creata pentru invitatii si prietenii companiei si prezinta retele Chefului Pirelli, Fabrizio Tanfani, selectate de Cristian Staurenghi, managerul zonei de hospitality, si amanunte din bucataria Pirelli. Cartea traseaza o paralela intre retete de bucatarie si compozitia anvelopelor si precizeaza retetele felurilor de mancare preparate la fiecare cursa. Fiecare reteta este insotita si de o anecdota care povesteste istoria fiecarui circuit din punct de vedere al pneurilor si al bucatariei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related