New Look si Tesco folosesc Aurasma pentru a-si prezenta colectiile de haine

Datorita lipsei de spatiu sau pentru a atrage un numar mai mare de clienti, New Look si Tesco folosesc Aurasma, platforma de augmented reality, pentru a-si prezenta colectiile de articole vestimentare sau incaltaminte.

Conform site-ului Aurasma, New Look lanseaza o campanie de advertising bazata pe augmented reality. Campania bazata pe platforma Aurasma promoveaza pantofii si articolele vestimentare ale New Look pentru a le da clientilor posibilitatea de a scana si de a cumpara colectia de primavara-vara. Campania va fi vizibila in toate cele 650 de magazine New Look, iar reclame vor fi publicate in reviste precum Look Magazine, More Magazine si Grazia Magazine. Clientii pot vedea posterele Aurasma si in statiile de autobuz din Regatul Unit.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related