Albul e alb atat timp cat vrem noi sa fie asa

Albul e alb atat timp cat vrem noi sa fie asa
Cosmin Nae, fondatorul Quantix Marketing Consulting

Anii ‘90. Concert. Star. Aglomeratie la intrarea in stadion. Oameni nerabdatori. Fani isterizati. Sansele sa intri cu un aparat de fotografiat: extrem de mici.

Unii fani se intreaba de ce nu au voie sa intre cu camera. Ce intrebare stupida! Doar anumite organisme au drept de imagine asupra artistului. Acesta nu poate sa apara in tot felul de fotografii facute de amatori. Lucrurile sunt foarte clare, specialistii in imagine, comunicare si impresariat sunt fermi. Regulile sunt clare. Control la sange! No comment! E logic sa fie asa…

20 ani mai tarziu. Concert. Star. Aglomeratie la intrarea in stadion. Oameni nerabdatori. Fani isterizati. 60 secunde dupa aparitia starului pe scena, acesta este fotografiat si filmat de mii de oameni. Zeci de mii de oameni vad imaginile in cateva minute, puse pe diverse situri de socializare, bloguri, albume online, care pe unde poate. Profesionistii in impresariat si comunicare sunt bucurosi. S-a generat buzz-ul pe care mizau… Este perfect. E logic sa fie asa…

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related