Fabryo lanseaza campania integrata de marketing pentru Savana, vopsea superlavabila colorata

Fabryo Corporation, producatorul de lacuri si vopsele decorative, deruleaza in perioada 1 iunie - 31 iulie o campanie integrata de marketing pentru savana vopsea superlavabila colorata.

Campania include atat instrumente ATL - comunicare TV, online si OOH in sezonul de varf, cat si activitati BTL - promotii cu premii instant pentru consumatori la toate punctele de colorare din tara si in magazinele Renovis, unde se vor distribui si cartele tematice cu combinatiile de culori din tendintele anului 2012. De asemenea, Fabryo va desfasura diverse concursuri online si in reviste de specialitate.

"Campania de culoare din acest an isi propune accelerarea cresterii in segmentul de vopsele colorate, prin impulsionarea vanzarilor intr-o perioada de consum intens", a declarat Aliz Kosza, CEO Fabryo Corporation.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related