Marketing Research 2012: despre noile tipologii de consumatori, importanta research-ului in studiile shopper si research-ul online

Marketing Research 2012: despre noile tipologii de consumatori, importanta research-ului in studiile shopper si research-ul online

Pe 27 si 28 iunie va avea loc Marketing Research 2012, cel mai important eveniment dedicat industriei locale de research. Aflat deja la cea de-a treia editie, evenimentul reuneste invitati din mai multe zone ale industriei de comunicare – research, marketing, BTL si ATL, pentru a puncta cateva dintre cele mai relevante aspecte ale cercetarii de marketing in contextul actual – research-ul online, tendintele in comportamentul de consum si noi tipologii de consumatori, factorii care influenteaza achizitia, precum si folosirea new media in marketing research.

Obiectivul principal al Marketing Research 2012 este acela de a inspira marketerii in luarea de decizii care afecteaza strategiile de business si de comunicare si de a contribui la crearea unei perspective utile asupra modalitatilor in care investitiile in cercetare pot maximiza beneficiile companiilor in termeni de intelegerea consumatorilor si a factorilor care ii indeamna la consum.

Pe 27 iunie, primul panel al conferintei – Online Research - va aduce in prim-plan researchul online, un subiect fiebinte aflat pe agenda de discutii atat a agentiilor de research, cat si a clientilor care apreciaza beneficiile care decurg din folosirea instrumentelor din aceasta zona. Despre ce inseamna sa faci trecerea de la researchul offline la cel online, despre integrarea new media in mixul de cercetare si tipologiile de consumatori care decurg din utilizarea intensiva a online-ului vor vorbi Cristina Iordache – Senior Client Service, Daedalus Millward Brown, Radu Bogdan - Managing Partner, Brennan Research & Consultants, Anca Fieraru – Managing Partner, MS Consulting E-Poll, Catalin Emilian – Country manager Romania & Moldova, Gemius si Mihaela Uriciuc – Senior Client Service Specialist, ISRA Center.

Cel de-al doilea panel – Key consumer trends - va prezenta o serie de directii de dezvoltare a research-ului care incearca sa determine tendintele in termeni de comportament de consum, precum si afilieri la comunitati de brand, care ajuta brandul sa isi indeplineasca misiunea, sau comunitati care devin sursa de inspiratie pentru branduri, precum tinerii, dar si tipologii noi de consumatori si instrumente care ajuta la decelarea informatiilor despre ei. Aceste subiecte vor fi acoperite de Ada Roseti – Channel Director, Discovery Romania si Andrei Canda – Client Service Director, Mercury Research, Diana Toma – Senior Research Consultant, GfK Romania, Camelia Petrescu – Associate Director, Unlock Market Research, Radu Bogdan – Managing Partner, Brennan Research & Consultants, Adina Nica - Consumer Insights and Brand Strategy Consultant, The Network si Alina Tudose – Managing Director & Head of Strategy, CohnandJansen JWT.

Shopper research, cel de-al treilea panel al evenimentului, aduce impreuna specialisti de research, marketing si shopper marketing pentru a discuta tendintele din acest domeniu. Fabio Martins - Global Shopper & Retail Shopper Director, Ipsos Global, Daniel Enescu – Managing Partner, Daedalus Millward Brown, Traian Nastase – Online Project Manager, GfK Romania, Tudor Galos – Consumer Marketing Manager, Microsoft Romania si Malina Titirez – Client Service Director, Exact Cercetare si Consultanta si Dragos Cirneci – Senior Consultant, Synergon Consulting vor aduce la masa discutiilor subiecte precum: instrumente care monitorizeaza comportamentul de consum, factorii care influenteaza decizia de achizitie online sau folosirea noilor tehnologii in shopper research.

Panelul care va inchide cea de-a treia editie a conferintei, Debate, aduce un subiect fierbinte pentru industria locala de research – in ce masura se pot folosi instrumente de research pentru monitorizarea comportamentului de consum si a conversatiilor despre brand in online, versus folosirea de solutii de monitorizare in social media. Debate-ul va fi initiat de Laurentiu Serghie – Managing Partner, Daedalus New Media Research, Traian Nastase – Online Project Manager, GfK Romania si Costin Radu - Managing Partner, The Geeks. Costin va fi si moderatorul primei zile de eveniment, continuand traditia inceputa la prima editie.

Cea de-a doua zi a evenimentului aduce profesionistilor de research din companii si din departamentele de marketing oportunitatea de a participa la Sudoku workshop: building actionable insights from shopper research, care va fi tinut de Fabio Martins - Global Shopper & Retail Research Director, Ipsos Global si care se adreseaza oamenilor de research si de marketing din cadrul companiilor sau retailerilor care sunt interesati de dezvoltarea unui cadru de actiuni si insight-uri capabil sa sustina o crestere a functionalitatii relatiei brand – retailer – consumator.

Informatii complete despre eveniment si despre inscriere sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 19 iunie este disponibil un pret de tip early bird. De asemenea, pentru inscrierea a cel putin 3 persoane din cadrul aceleiasi companii se va aplica un discount de 25%.

Marketing Research 2012 este un eveniment organizat sub umbrela SMARK KnowHow. Partenerii evenimentului sunt Agrafa, The Money Channel, Money.ro, Realitatea.net,  BestJobs, Magazinul Progresiv, Casa de Traduceri si IQads.

SMARK este o sursa de knowledge, o platforma de informare si consultanta in industrie pentru membrii comunitatii locale de marketing: publishing, evenimente de profil, rapoarte de cercetare in sistem sindicalizat etc. SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de advertising.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


The Geeks Bucharest

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, impreuna cu Saatchi & Saatchi Romania. Agentia se pozitioneza ca un partener de business cu focus pe solutii creative multidisciplinare de comunicare si... vezi detalii »

Casa de Traduceri

Toti stim ca cel mai bine ne simtim acasa. Noi credem ca, exact ca oamenii, cuvintele au locurile lor, locuri in care se potrivesc cel mai bine si in care se simt ca acasa. Intelegem ca mutarile nu sunt niciodata... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related