MasterCard a fost sponsor al Festivalului International de Film Transilvania pentru al patrulea an consecutiv

MasterCard a participat la cea de-a 11-a editie a Festivalului International de Film Transilvania in calitate de sponsor, informeaza un comunicat emis de Premium Communication.

"TIFF este un proiect foarte drag noua, in care ne implicam cu entuziasm la fiecare editie, asa ca de-abia am asteptat o noua portie de emotii, oameni neconventionali, scenarii si jocuri actoricesti impresionante, dar si productii cinematografice independente, realizate cu talent si multa munca", a spus Ioana Gorganeanu (Marketing Manager, Romania si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe).

"MasterCard urmareste festivalul in calitate de prieten si participa, ca partener, de patru ani incoace, pentru ca TIFF reflecta un principiu comun cu al campaniilor noastre – pune in rolul principal povestile si povestitorii, momentele si ideile originale – fara compromisuri si cu foarte mult curaj, lucruri care nu pot fi cumparate cu bani, ci iau nastere din creativitate, emotie si implicare 100%", a adaugat ea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related