Marian Chiraches (Napolact) despre 100 de ani de traditie, caracteristicile si evolutia brandului in Romania

Marian Chiraches (Napolact) despre 100 de ani de traditie, caracteristicile si evolutia brandului in Romania
Marian Chiraches - Group Brand Manager Napolact

"Cunoscand brandul si toate valorile pe care le are, parca imi pare rau ca nu sunt ardelean", sunt cuvintele lui Marian Chiraches (Group Brand Manager, Napolact) despre brandul al carui departament de Marketing il conduce. Am discutat cu el despre povestea de peste 100 ani a brandului Napolact, pozitionarea si consumatorii acestuia, premiile castigate, canalele prin care comunica brandul si planuri pentru anii urmatori, in cadrul rubricii BrandLife.

100 ani de traditie Napolact
Povestea Napolact a inceput acum mai mult de 100 ani, retetele si produsele Napolact fiind atestate inca din 1905, insa brandul, asa cum este cunoscut acum, a luat nastere in 1991. "Vorbim despre mai bine de 100 de ani de experienta atestata documentar in industria de lactate, din perioada Atelierului lui Vlad. Este un brand foarte legat de zona Clujului si a Ardealului, atat din punct de vedere al retetelor traditionale cat si al zonei de colectare a materiei prime si al productiei efective”, mentioneaza Marian Chiraches, Group Brand Manager Napolact.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related