Vineri are loc Brand Activation Strategy, un eveniment SMARK KnowHow dedicat intelegerii modului in care brandurile depun eforturi pentru a construi o relatie puternica cu publicul tinta prin intermediul activarilor de brand, de la definirea platformelor de comunicare pana la implementarea efectiva a activarilor, fie ca este vorba de campanii de imagine, promotii sau asocieri de tip sponsorship.
Venind in sprijinul marketerilor care isi doresc sa inteleaga cum anume trebuie sa abordeze corect subiectul activarilor de brand, evenimentul este structurat in 3 paneluri care aduc laolalta oameni cu experienta din mai multe zone de expertiza: cercetare de piata, strategie de marketing, advertising, media, evenimente, etc.
Acestia sunt: Sorel Radu (Owner, eResearch), Oana Davidoglu (Personal Care Category Marketing Manager, Unilever), Razvan Capanescu (Creative Director, Publicis), Andrei Jianu (Communication Planner, Zenith Media), Monica Tanasoiu (Client Service Director, Mercury 360) si Camelia Popescu ( Advertising Manager – Cora Romania), Dan Burlacu (Consultant de Trade Marketing & Distributie), Razvan Opran (Owner, The Mission), Petronela Ionescu (Brand Communication Director, Leo Burnett), Razvan Matasel (Managing Partner, Arsenoaiei & Matasel), Adrian Alexandrescu (Managing Partner, Interactions), Andrei Iordache (Client service / Business development, Daedalus Millward Brown), Simona Panait (National Marketing Manager, Coca-Cola HBC Romania), Ioana Mucenic (Managing Partner, Pastel Age), Marilena Gheorghe (Client Service Director, Grup Sapte), Rares Pivniceru (Communication Manager, Zenith Media).
Brands Activation Strategy este un eveniment organizat sub umbrela SMARK KnowHow. Partenerii evenimentului sunt Agrafa, The Money Channel, Money.ro, Realitatea.net, BestJobs, Magazinul Progresiv, IQads, fiind sustinut de Radio Guerrilla.
SMARK este o sursa de knowledge, o platforma de informare si consultanta in industrie pentru membrii comuniatii locale de marketing: publishing, evenimente de profil, rapoarte de cercetare in sistem sindicalizat etc. SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de advertising.