1 an de AXA Asigurari in Romania: rezultate financiare, planuri de investitii si comunicare

1 an de AXA Asigurari in Romania: rezultate financiare, planuri de investitii si comunicare

Lansata in mai 2011 pe piata din Romania, compania franceza AXA Asigurari si-a anuntat astazi, 19 iunie, performantele in cadrul unei conferinte de presa. Pierderi de 39 de milioane de RON, dificultati in recrutarea de agenti, investitii de 61 milioane RON in 2012 si doua noi spoturi ce isi vor incepe difuzarea de astazi, sunt doar cateva dintre subiectele abordate in conferinta si descrise in articolul de mai jos.

La sfarsitul anului 2011, AXA Asigurari a reusit sa se claseze pe locul 8 in termeni de total awareness, cu un procent de 63%, intr-un top condus de ING Asigurari de Viata, Allianz-Tiriac si Generali. In termeni de top of mind, compania detine o pondere de 5%, clasandu-se pe locul 7 intr-un top condus de ING Asigurari, ASIROM, Allianz-Tiriac, Generali, AVIVA si BCR Asiguraride viata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related