Devenita un standard pentru majoritatea activitatilor de shopper marketing derulate la Ipsos, metoda Sudoku a fost aplicata de Fabio Martins (Global Shopper & Retail Director, Ipsos Global) in tari din SUA, Asia, America Latina si Europa, urmand ca pe 28 iunie sa le fie prezentata, pentru prima oara, marketerilor si oamenilor de research din Romania. Inainte de a ne dezvalui secretele metodei cu numele celebrului joc cu 9 casete, Fabio ne-a raspuns care sunt etapele workshop-ului pe care il sustine la Marketing Research 2012 si cum contribuie fiecare dintre acestea la intelegerea abordarii, ce fel de date ofera Sudoku si cum ajuta ele oamenii de research sa livreze raporte scurte si pline de insight-uri, dar si concluzii si recomandari care sa se concretizeze in planuri de actiuni.
Metoda Sudoku: cum generezi rapoarte de o singura pagina plina de insight-uri si planuri de actiuni
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare