Marketing Research 2012 – Online Research: cum au evoluat cerintele clientilor in ultimii 4 ani

Marketing Research 2012 – Online Research: cum au evoluat cerintele clientilor in ultimii 4 ani

Online Research-ul pare sa fie un subiect destul de controversat atat pe agenda de discutii a agentiilor de research, cat si a clientilor. Despre ce inseamna sa faci trecerea de la researchul offline la cel online, despre integrarea new media in mixul de cercetare si tipologiile de consumatori care decurg din utilizarea intensiva a online-ului vom vorbi in cadrul evenimentului Marketing Research 2012, ce va avea loc miercuri, pe 27 iunie.

Pana atunci insa, am stat de vorba cu patru dintre speakerii acestui panel pentru a vedea cum au evoluat cerintele clientilor in ultimii ani, cati dintre ei prefera cercetarea online si care sunt avantajele pe care acestia le atribuie acestor tipuri de studii. Din raspunsurile speakerilor reiese o schimbare atat la nivel de consumator final cat si la nivel de client, pentru acestia din urma ei remarcand cerinte inalte, preturi accesibile, timp optim de livrare a rezultatelor si insight-uri aplicabile, toate acestea in baza unor resurse financiare limitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related