[Marketing Research 2012] Key consumer trends: provocari pentru identificarea si adresarea noilor tipuri de consumatori

[Marketing Research 2012] Key consumer trends: provocari pentru identificarea si adresarea noilor tipuri de consumatori

Vorbim tot mai des despre tendintele actuale in termeni de comportament de consum, ce il caracterizeaza pe "noul consumator" si cum il putem incadra in diferite tipologii, asa ca am vrut sa vedem care sunt provocarile identificarii diferitelor tipuri de consumatori acum, dar si care sunt cele mai bune moduri in care putem sa ne adresam acestora, atat din perspectiva agentiilor de research, cat si a celor de publicitate si a clientului.

Astfel am aflat ca o parte dintre provocari tin de alegerea intre solutii pe termen scurt versus termen lung, adaptarea instrumentarului de research la realitate si nevoia de schimbare a paradigmei de comunicare pentru adresarea tipologiilor noi de consumatori.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related