Pe 21 martie 2007, grupul suedez IKEA isi deschidea cel de-al 253-lea magazin din lume, in Bucuresti, Romania. Anul acesta, in luna martie, magazinul din Bucuresti a implinit 5 ani de la deschidere, timp in care au fost vandute peste 50 de milioane de produse. Brandul a capatat rapid rezonanta in randul romanilor, fapt dovedit si de rezultatele financiare obtinute de companie in ultimii ani. Astfel, magazinul IKEA din Baneasa a incheiat anul de catalog IKEA 2011 cu vanzari totale de 361,8 milioane de lei, cu 10,5% mai mult fata de anul precedent. Despre un brand aparut in 1943 in Suedia, care a reusit sa se diferentieze printr-o filosofie proprie si printr-o politica de pret pe gustul iubitorilor de mobilier si decoratiuni, ne-a vorbit Mihaela Muresan, Marketing Manager IKEA Romania.
Povestea brandului IKEA in Romania: peste 50 de milioane de produse vandute in 5 ani
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare