Friesland Campina ofera premii totale de 157.550 RON in promotia "Milli.Dintr-un milion de motive"

Incepand cu luna iunie si pana pe 12 august 2012, Friesland Campina Romania desfasoara pentru brandul Milli campania promotionala "Milli.Dintr-un milion de motive".

In cadrul campaniei se vor acorda prin tragere la sorti 50 de premii saptamanale, cate 5 pentru fiecare saptamana promotionala, fiecare constand intr-un loc in Tabara Milli pentru un copil cu varsta intre 6-16 ani desemnat de castigator.

De asemenea, la sfasitul campaniei se va acorda si un premiu final constand intr-un fond de studii in valoare de 90.000 RON. Valoarea comerciala minima totala a premiilor ce vor putea fi oferite in cadrul promotiei este de 157.550 RON, potrivit regulamentului campaniei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Create Direct

Compania Create Direct a fost infiintata in 2004 si este detinuta de Mediapost Hit Mail, care face parte din grupul Postei Franceze (La Poste). Create Direct este liderul pietei romanesti de solutii de incentive... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related