Ursus Breweries anunta rezultatele raportului de automatizare SABMiller Europe referitor la prezenta mesajelor de consum responsabil pe ambalaje si comunicarea comerciala, informeaza un comunicat emis de GMP PR. Conform acestui raport 92,3% dintre comunicarile comerciale ale Ursus Breweries Romania contin mesaje de consum responsabil in conformitate cu standardele impuse de SABMiller, iar 91,36% dintre produsele companiei fac trimitere catre mesaje care atentioneaza consumatorul in privinta consumului responsabil de alcool.
"Prin mesajele de consum responsabil de pe ambalaje si din reclame ne-am luat voluntar angajamentul, fata de consumatorii nostri, de a-i incuraja sa ia decizii informate privind consumul de alcool. Convingerea noastra este ca berea, consumata cu moderatie, poate aduce momente placute in viata celor mai multi oameni. In egala masura, credem ca berea nu trebuie consumata de minori, ca alcoolul si volanul nu sunt compatibile si ca excesele trebuie evitate in orice circumstante. Mesajele de responsabilitate de pe ambalaje si din reclame sunt o modalitate de a le reaminti consumatorilor acest lucru", a declarat Diana Klusch (Corporate Affairs Director, Ursus Breweries).