Bourjois: de la batoane colorate pentru actrite la blush-ul de azi

Bourjois: de la batoane colorate pentru actrite la blush-ul de azi
Catrinel Bora (Junior Brand Manager, Bourjois) si Alina Puiu (Brand Manager, Bourjois)

In anul 1863, la Paris, actorul si cosmetologul Joseph Albert Ponsin produce primele sale cosmetice si parfumuri destinate exclusiv actritelor, creatii care iau forma unor batoane colorate pe baza de grasime, intr-o paleta variata de nuante, regasite sub nume precum "Jaloux" sau "Amoureux". Cinci ani mai tarziu, Ponsin incredinteaza intreaga sa activitate lui Alexandre-Napoleon Bourjois sub mainile caruia compania devine cunoscuta la nivel international. In 1898 catalogul companiei cuprindea deja 700 de referinte si se vindea in intreaga lume. Discutam despre Bourjois, brand care este prezent si in Romania din anul 1994 cu 2 linii de produse: linia de baie Grains de Beaute si linia de make-up Bourjois.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related