IKEA a investit 75.000 euro in renovarea si reamenajarea celor 18 spatii castigatoare ale campaniei "Spatii Mici"

In urma campaniei "Spatii mici", desfasurata de IKEA in perioada 17 august-1 octombrie 2011, au rezultat 1859 de inscrieri, cele mai multe spatii inscrise in concurs fiind bucatariile si baile, informeaza un comunicat de presa The Practice.

 

Concursul a vizat premierea celor mai mici bucatarii, bai, dormitoare, camere de zi, garsoniere si camere de camin. Din fiecare dintre acestea au fost selectate cele mai mici 3 spatii pe care echipa magazinului IKEA le-a reamenajat si renovat complet, investitia totala ajungand la valoarea totala de 75.000 euro. In urma evaluarii proiectelor inscrise a rezultat ca cel mai mic spatiu reamenajat a fost o bucatarie de 1,32mp, iar cel mai mare o camera de camin de 10,14mp.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related