Pepsi sponsorizeaza Liberty Parade si lanseaza editia de colectie pentru ambalajele brandului cu silueta lui Michael Jackson

Pepsi a lansat in luna mai, la nivel mondial, campania dedicata lui Michael Jackson "King of POP", care are ca element central o editie de colectie pentru ambalajele Pepsi care prezinta silueta artistului surprinsa in ipostaze de dans cunoscute, informeaza un comunicat emis de GMP PR. Aceasta campanie are loc la 25 de ani de la lansarea albumului BAD.

Brandul anunta si sponsorizarea evenimentului care va avea loc maine, Liberty Parade, fiind cel de-al 5-lea an in care Pepsi isi asociaza numele cu acest eveniment.

Pepsi incepe de astazi activarile dedicate evenimentului Liberty Parade. In benzinariile de pe autostrada A2 DJ-i vor mixa pe doze uriase de Pepsi, promoteritele vor oferi accesorii pentru petrecere, iar angajatii benzinariilor vor incerca sa ii convinga pe cei aflati in tranzit sa nu rateze evenimentul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related