Call for papers: Luxury and Aspirational Brands, un nou eveniment SMARK KnowHow

Call for papers: Luxury and Aspirational Brands, un nou eveniment SMARK KnowHow

SMARK KnowHow organizeaza la finalul lunii septembrie un nou eveniment de interes pentru profesionistii din industria de marketing si comunicare - prima editie a  Luxury and Aspirational Brands, primul eveniment major dedicat industriei de lux din Romania.

In contextul  scaderii semnificative a puterii de cumparare in ultimii 3 ani si a scaderii vanzarilor in majoritatea sectoarelor de activitate, din ce in ce mai multe branduri de lux isi fac prezenta pe piata din Romania. De asemenea, majoritatea categoriilor din FMCG incearca sa-si mareasca profitabilitatea prin lansarea de produse noi cu valoare adaugata mare.

In aceste conditii, se pun cateva intrebari: Mai este Romania considerata o piata emergenta? Este Romania o tara care apreciaza luxul sau nu? Care sunt cele mai dorite branduri in Romania?

Aceasta prima editie a Luxury and Aspirational Brands va puncta cateva aspecte esentiale pentru profesionistii care lucreaza in marketing si comunicare pentru branduri de lux sau care au in portofoliu extensii de brand premium.

Cu aceasta ocazie, agentiile de media, research, creatie, digital si  cercetare de piata, precum si specialistii si consultantii in domeniu sunt invitati sa trimita propuneri de continut relevant in vederea includerii acestora in programul evenimentului. Acestea trebuie trimise la adresa [email protected], pana la data de 20 august 2012, pentru Ioana Dogaru.

Cele mai interesante dintre propunerile trimise vor fi selectate si introduse in programul evenimentului Luxury and Aspirational Brands 2012. In cadrul procesului de selectie vor avea prioritate propunerile care abordeaza oricare din urmatoarele teme:

- Specificul pietei de lux din Romania, dupa 3 ani de criza
- Specificul comportamentului consumatorului pe diferite categorii de produse de lux
- Branduri de lux vs. branduri aspirationale
- Strategii de marketing  de succes pentru brandurile de lux sau premium
- Domenii de interes: fashion/accesorii, auto, servicii financiar-bancare, alte servicii, retail, FMCG si produse de folosinta indelungata
- Targetare si alegerea celui mai eficient mix de comunicare
- Elementele care pot ajuta la constructia unui brand de lux de la branding  pana la serviciile de vanzare si post vanzare, precum si mecanisme de loializare.

Sunt incurajate si propunerile de subiecte noi, in masura in care acestea se afla in aria de interes a evenimentului.

SMARK KnowHow reprezinta seria de evenimente de marketing organizate pe diferite teme de interes pentru marketeri care vor acoperi, in 2012, o gama larga de preocupari  din aria lor de responsabilitate.

Conceptul si formatul SMARK KnowHow sunt create ca o alternativa la piata de evenimente de profil, prin relevanta si specificitatea temelor abordate si oferirea unei game extinse de informatii pe temele dezbatute.

SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm, prin intermediul ei fiind creata o platforma complexa de informare si consultanta in domeniu: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare sindicalizate.

SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related