Mihaela Stanoiu (Samsung Electronics Romania) despre targetarea trendsetterilor si a tinerilor din licee

Mihaela Stanoiu (Samsung Electronics Romania) despre targetarea trendsetterilor si a tinerilor din licee

Anul 2010 a insemnat pentru Samsung abordarea directa a consumatorilor prin dechiderea unei subsidiare in Romania in luna iulie, pana atunci compania deruland activitati prin intermediul unor distribuitori locali.

La nivel global,  din 2010 si pana in prezent, Samsung a reusit sa se impuna cu ajutorul telefoanelor sale, ajungand in trimestrul al doilea din acest an la un profit operational de 5,9 miliarde de dolari, datorita vanzarilor masive ale smartphone-urilor din gama Galaxy. Potrivit firmei de cercetare de piata Strategy Analytics, Samsung a vandut 93 de milioane de telefoane mobile in al doilea trimestru, avand o cota de piata de 26%. Potrivit estimarilor pentru perioada aprilie - iunie, profiturile operationale ale companiei au crescut cu 79%, comparativ cu rezultatele din perioada similara a anului trecut, pentru trimestrul trei compania asteptandu-se la profituri de aproape 7 miliarde de dolari, pe fondul vanzarilor masive ale telefoanelor sale inteligente.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related