Din adancul marilor pana in varful muntelui Everest, din lumea organismelor microscopice pana la stelele din galaxii indepartate, cu 7 milioane de exemplare vandute lunar si o audienta de 45 de milioane de cititori/luna la nivel global, revista National Geographic relateaza despre "intreaga lume si tot ceea ce cuprinde ea" de aproape 125 de ani.
Pastrandu-si acelasi scop de popularizare a stiintei, editia din Romania a National Geographic are o audienta de 345.000 cititori pe editie, potrivit ultimelor date SNA, cu un core target intre 18 si 45 de ani, dintre care 48% barbati si 52% femei. Anul viitor, revista National Geographic va aniversa 10 ani in Romania, ani in care s-a facut auzita prin proiecte de anvergura precum Cubul de gheata National Geographic, Esti unul dintre cei 7 miliarde, buzz-ul mediatic creat de propunerea Gropii Vacaresti ca rezervatie naturala, Olimpiadele National Geographic din liceele bucurestene, dar si prin abordari neconventionale de distributie. Despre toate aceste proiecte realizate in-house, dar si despre pozitionarea si prezenta National Geographic in online am stat de vorba cu Ruxandra Chiurtu, marketing manager National Geographic.