Coca-Cola Zero isi schimba ambalajul cu ocazia lansarii Skyfall, ultimul film din seria James Bond

Coca-Cola Zero va sustine cel de-al 23-lea film din seria James Bond, Skyfall, care va fi pe marile ecrane din Regatul Unit incepand cu 26 octombrie, informeaza POPSOP. Aceasta nu este prima data cand brandul sustine un film din seria James Bond, parteneriatul dintre Coca-Cola Zero si James Bond incepand in 2008, cand brandul si-a asociat imaginea cu filmul Quantum of Solace.

De aceasta data, brandul va lansa o editie limita a PET-urilor Coca-Cola Zero, in cutii de aluminiu sau ambalaje de sticla, care va prezenta faimoasa imagine cu teava de pusca.

 

Mesajul campaniei este "Unlock The 007 In You" cu ajutorul caruia brandul incurajeaza consumatorii sa descopere agentul secret din ei sorbind versiunea fara zahar a unei Coca-Cola. Parteneriatul va fi promovat pe toate canalele: TV, outdoor si online.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related