"National Happiness", un instrument de marketing ce releva nivelul de fericire al romanilor

Plecand de la o initiativa a Natiunilor Unite, care face cercetari despre starea fericirii la nivel mondial, agentia Novel Research, boutique-ul de solutii strategice creative Strategescu punct ro si agentia Arsenoaiei si Matasel lanseaza proiectul "National Happiness", ce isi propune sa raspunda la intrebarea: Cat de fericiti sunt romanii?, informeaza un comunicat de presa.

Masurarea indexului de fericire al romanilor va fi realizata dupa o metodologie complexa care acopera o arie exhaustiva de factori ai fericirii, incluzand sanatatea fizica si mentala, starea de bine, satisfactia materiala si profesionala, nivelul de educatie, echitatea sociala, increderea in institutiile statului, calitatea mediului etc. Metoda a fost deja aplicata la nivel global in cadrul proiectului The Happiness Initiative din Seattle, Statele Unite ale Americii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related