Rezultatele studiului GfK Retail and Technology pentru piata de instrumente de scris: scadere de 7% in volum si crestere de 3% in valoare

Potrivit rezultatelor studiului GfK Retail and Technology pentru piata de instrumente de scris, in prima jumatate a anului 2012, in magazinele tip cash&carry si hypermarket, piata de instrumente de scris a inregistrat o scadere de 7% in volum si o crestere de 3% in valoare comparativ cu perioada ianuarie - iunie 2011, informeaza un comunicat de presa al agentiei.

Astfel, in perioada ianuarie - iunie 2012, piata de instrumente de scris a atins o valoare de aproximativ 10 milioane de lei in aceste formate de magazin.

Categoria cu cel mai mare succes o reprezinta pixurile clasice, stilourile, creioanele grafit si cele mecanice, roller-ele si fineliner-ele, acestea avand o pondere de 60% in volum din totalul pietei. In topul produselor vandute, dupa pozitia de varf a instrumentelor de scris se afla categoria produselor de colorat, care include creioane colorate, carioci si creioane cerate. Acestea totalizeaza 33% din volumul pietii, fiind urmate de categoria instrumentelor de marcat texte scrise, cu o cota de 8%.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related