Heineken Romania prezinta a treia editie a Raportului de Sustenabilitate din anul 2011

Heineken Romania lanseaza a treia editie a Raportului anual de Sustenabilitate, ce prezinta rezultatele companiei in atingerea obiectivelor stabilite pentru cele 3 directii  strategice din cadrul Agendei de Sustenabilitate "Brewing a Better Future", informeaza un comunicat de presa emis de McCann PR.

Imbunatatirea continua a impactului marcilor si al companiei asupra mediului inconjurator (IMPROVE) este o prima directie, materializata de Heineken Romania in 2011 prin masuri precum: scaderea consumului specific de apa in fabricile companiei din Romania (de la 4,1 hl/hl in 2010 la 4,0 hl/hl in 2011), a consumului specific total de energie (de la 152,4 MJ/hl, inregistrat in anul 2010, la 138,9 MJ/hl bere, in 2011), a consumului specific de electricitate (de la 7,4 kWh/hl in 2010 la 7,3 kWh/hl in 2011), precum si la diminuarea nivelului energiei termice (de la 85,5MJ/hl in 2010 la 73,7MJ/hl in 2011) necesare in procesul de fabricare a berii. In acelasi timp, nivelul emisiilor de CO₂ a fost redus (de la 7,9 kg de CO2/hl de bere produsa in 2010, la 7,1 CO2 kg/hl in 2011). De asemenea, sistemul de distributie a fost eficientizat prin reducerea nivelului emisiilor de CO2 cu 5% si a plasarii in piata a „frigiderelor verzi", care consuma cu pana la 35% mai putina energie decat frigiderele obisnuite.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related