Catrinel Bora (Bourjois) din postura de tanar marketer despre specificul industriei de produse cosmetice si relatia cu marketingul

Catrinel Bora (Bourjois) din postura de tanar marketer despre specificul industriei de produse cosmetice si relatia cu marketingul

Cu background in administrarea afacerilor, Catrinel Bora (Junior Brand Manager, Bourjois, Niran Co Products) cocheta in perioada liceului cu ideea unei cariere de success in sistemul juridic. Considera ca pozitiile de procuror sau judecator se potrivesc cel mai bine cu personalitatea ei, data fiind firea analitica, afinitatea pentru cautarea de detalii in situatii cheie si verticalitatea in luarea deciziilor si expunerea parerilor.

Revistele de business, care au atras-o permanent, au facut ca drumul lui Catrinel sa se indrepte catre o facultate cu profil economic si, in final, catre inceperea unei cariere in marketing. In cele ce urmeaza vom afla de la Catrinel, din postura de Young Marketer, despre lucrurile care definesc un marketer: cea mai importanta responsabilitate, mituri legate de marketing, specificul industriei in care activeaza, mai eficient canal de comunicare cu publicul tinta si surse de inspiratie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related