Studiu GfK: evolutia consumului casnic in prima jumatate a anului 2012

Potrivit unui studiu GfK, in prima jumatate a anului 2012, consumul casnic de bunuri de larg consum a crescut cu 2% in moneda nationala, comparativ cu perioada similara a anului precedent, valoarea cheltuita pentru alimente a scazut cu 2%, in timp ce cheltuielile pentru bauturi non-alcoolice si bere au crescut cu 5%.

Studiul are la baza informatii obtinute prin monitorizarea consumului casnic a aproximativ 90 de categorii de produse de larg consum prin intermediul cercetarii de tip Panel de Consumatori a GfK Romania, pe un esantion de 2.200 gospodarii, reprezentativ la nivel national.

Rezultatele studiului releva ca printre produsele alimentare pentru care gospodariile si-au redus cheltuielile se regaseste uleiul de gatit, o scadere de pana la 9% in valoare si 6% in volum, categorie care inregistra in 2011 cu pana la 40% mai mult comparativ cu 2010.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related