Diana Gherghelau despre conceptul Blind Restaurant, target, comunicare si proiecte de viitor

Diana Gherghelau despre conceptul Blind Restaurant, target, comunicare si proiecte de viitor

Ideea de "blind restaurant" ii apartine unui preot orb din Zurich care organiza la resedinta sa cine la care oaspetii, din spirit de solidaritate, purtau masti negre. Cu timpul, acestia au putut constata o crestere a atentiei  acordate gustului si mirosului mancarii, masa devenind astfel o experienta mult mai interesanta.

In 2011, dupa o astfel de experienta, Diana Gherghelau a decis sa introduca acest concept si in Romania. Investitia de aproximativ 55.000 euro a culminat cu deschiderea Blind Restaurant pe 8 noiembrie 2011, pe Strada Traian din  Bucuresti. Sub sloganul "Join us in the Dark!", din 2011, aproximativ 10.000 de oameni au acceptat provocarea de a alege gustul in detrimentul aspectului luand masa in bezna.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related