Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare, EACA, va lansa in martie 2013 campania paneuropeana "Acesta este viitorul meu" ce are scopul de a sprijini antreprenorii. Programul se va desfasura pe pietele cheie din Europa (Marea Britanie, Germania, Polonoa, Italia si Spania), urmand sa se extinda la nivelul intregii Europe in anii urmatori, informeaza un comunicat de presa Saatchi & Saatchi PR.
"Acesta este viitorul meu" are scopul de a duce la crearea a 500.000 de noi afaceri in urmatorii trei ani. Bazandu-ne pe "valoarea medie" adaugata de fiecare micro-intreprindere, programul ar crea in Unuinea Europeana valoare totala adaugata de 33 de millioane de euro si aproape 2 milioane de locuri de munca. Bugetul campaniei, de 2,2 milioane de euro, va fi finantat de companii private, capital de risc si contributii materiale ale partenerilor. Campania vine ca raspuns la atitudinea pesimista din Europa determinata de criza economica si de impactul sau asupra prespectivelor de crestere si are rolul de a determina tinerii sa actioneze si sa creeze o miscare pozitiva de sine statatoare.