In cadrul evenimentului Marketing in Direct care a avut loc ieri, Marc Borgers (Fondator si membru onorific al asociatiei olandeze de email) a discutat despre caracteristicile unui newsletter eficient.
Principalele motive pentru care utilizatorii se dezaboneaza de la primirea newsletter-ului sunt frecventa cu care companiile trimit astfel de email-uri, amintita de 54% dintre respondenti, si continutul irelevant al newsletter-ului care plictiseste utilizatorul, motivare a 49% dintre respondenti.
Conform Jupiter Research, emailurile relevante aduc de 16 ori mai mult revenue in comparatie cu cele traditionale. Astfel, brandurile pot interactiona eficient cu utilizatorii pornind de la acele evenimente si actiuni foarte probabil sa se intample in viata oricarui consumator: prima zi de scoala, achizitia unei case, onomastica, prima dragoste, casatoria sau divortul. Toate acestea pot constitui motive relevante pentru a interactiona cu abonatii prin intermediul unui newsletter. Relevanta pentru consumator este si interactiunea legata de produsul sau serviciul achizitionat, care poate duce la cererea de feedback sau oferirea de servicii bonus.