Vodafone sustine Webstock si deruleaza o serie de initiative dedicate social media si industriei de online

Vodafone Romania sustine cea de-a 5-a editie a Webstock si, sub sloganul "Online suntem mai puternici", lanseaza mai multe initiative dedicate social media si industriei online, informeaza un comunicat emis de companie.

Astfel, brandul lanseaza concursul Vodafone StartApp Challenge dedicat dezvoltatorilor de aplicatii pentru telefonul mobil din Romania, care va premia solutiile inovatoare oferite utilizatorilor de smartphone-uri, indiferent de platforma de operare. In aceasta competitie, Vodafone va oferi castigatorului un premium in valoare de 10.000 EUR.

Sub sloganul "Salveaza o carte", Vodafone deruleaza o noua campanie menita sa transforme fiecare factura trecuta de utilizatori in format in electronic in 4 pagini dintr-o carte de poveste. Prima carte de povesti editata prin acest program este Praslea cel voinic si merele de aur. Initiativa are si o componenta online: o aplicatie de Facebook ce provoaca utilizatorii sa genereze cea mai lunga poveste creata exclusiv in mediul online, prin incarcarea de text si imagini.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related